Trainingen & Coaching

Training & Coaching


Uiteindelijk zijn het toch vooral mensen – en niet machines – die waardevolle inzichten uit data weten te halen. Het is momenteel erg lastig om ervaren data-analisten aan te trekken, en dat maakt het aantrekkelijk om jong talent te werven en zelf op te leiden. 

Als manager customer analytics bij ABN AMRO heb ik veel ervaring opgedaan met het coachen en begeleiden van analytisch talent tot impactvolle data-scientists. Ik vind dat nog steeds erg leuk om te doen, en help graag jonge analytics teams bij het veroveren van hun organisatie.

Op dit moment bied ik twee trainingen aan die daarbij een zet in de juiste richting geven. Beide trainingen richten zich op analisten in het begin van hun carrière (max 2 jaar werkervaring), maar kunnen ook nog interessant zijn voor meer ervaren data guru’s. 

01 Introductie Customer Intelligence

Training van analyse technieken binnen de customer/marketing intelligence die helpen bij het identificeren van groeikansen voor bedrijven. Theoretisch, maar vooral ook heel praktisch. 
Vraag meer informatie

02 Analytical Storytelling

Het verhaal uit de data zodanig weten te vertellen, dat je er ook echt anderen mee weet te activeren. Training richt zich op het helder en strak visualiseren van bevindingen en het zodanig structureren van de presentatie dat deze weet te boeien met een krachtige verhaallijn.
Vraag meer informatie

Grote opleidingsbehoefte?

Voor een grote, structurele opleidingsbehoefte van zowel startende als meer ervaren analisten verwijs ik graag door naar Micompany 
Naar Micompany
Share by: